شبكة استجواب الاخبارية
تعمل شبكة استجواب الاخبارية من مقرها دولة لبنان وهي شبكة إخبارية تقدم محتوى مميزاً وتغطية شاملة لأخبار المنطقة والعالم من خلال شبكة متكاملة.

غادة عبد الرازق تصرح: تعرّضت للخيانة من أعز صديقاتي

كشفت الفنانة غادة عبد الرازق عن تفاصيل تعرضها للخيانة من أعز صديقاتها، مؤكدة أن عاطفتها هي التي تقودها، كما أنها لا تمتلك أصدقاء في الوقت الحالي.

وقالت خلال لقائها في برنامج “الراديو بيضحك” الذي تقدّمه الإعلامية فاطمة مصطفى عبر أثير راديو 9090: “أنا عاطفية جداً ودمعتي قريبة، وقوّتي إني لما أتهزم أقف تاني، ولكن قوّتي مش في إني مؤذية أو شريرة، أنا مش عارفة أبقى لئيمة”.

وأضافت: “عارفة يعني إيه يبقى عندي 53 سنة ومعنديش أصحاب؟ كان عندي صاحبتي خسرتها من 25 سنة وقاطعتها ست سنين علشان اتكلمت عليا، ومن سنة عملت نفس العملة تاني وسمعتها ومتسجّل ليها، ليه أنا عملت فيها إيه؟ ولا خربت بيتها ولا خدت جوزها، دي لو كانت طلبت عنيا كنت اديتهالها، قعدت أقول أستغفر الله العظيم ربنا مبيديش كل حاجة، خلاص أنتي مالكيش رزق ولا في أصدقاء ولا في حياة عاطفية، أنا خلاص أُنهكت”.

كما تحدّثت عبد الرازق عن كواليس مشهد البصق في مسلسل “حدث بالفعل”، قائلةً: “سلمى أبو ضيف مكنتش راضية تتف عليا في مسلسل “حدث بالفعل”، قولتلها إنتي بتّفي على الشخصية مش على غادة عبد الرازق، وإوعي تفتكري إني من النجوم اللي بيقولوا أنا مبتضربش، خلّيني أعلى معاكي علشان يبقى ليا رد فعل، وشدّيت شعرها وده مكنش مكتوب، وده التمثيل الحقيقي”.

وتابعت: “سلمى أبو ضيف ذكية جداً وبتحب التمثيل وبتعمل مجهود رهيب وبتسمعني كويس أوي، وأنا بصراحة مسبتهمش لأن أنا معنديش عوامل في المسلسل ده غير هي وابني، فكان لازم ميكونش في هفوة، ونعيد مرة واتنين وتلاتة وتقول أحسن من كده، والولاد كانوا بيقطعوا نفسهم في الدور، ولكن الكواليس كانت كلها ضحك”.

وأكدت غادة أنها تحرص حالياً على انتقاء إجاباتها على أسئلة مقدّمي البرامج التلفزيونية، موضحةً أنهم استغلّوا صراحتها بسبب رغبتهم في تصدّر الترند” إذ قالت: “أغلب البرامج استغلت صراحتي وأنا للأسف ماكنتش واخدة بالي، لأن هو في مصلحته يجيب غادة عبد الرازق ويطلع بيها ترند، وأنا متسرعة في الرد وصريحة جداً وأتأذيت من ده، ودلوقتي بقيت باخد بالي جداً لو روحت برنامج أي سؤال ميعجبنيش على الهواء بوقّفه عند حده وبقول ده عدم احترافية”.

وأضافت: “الفانز بتوعي دمهم شربات ومعايا بقالهم سنين، أنا عندي ناس من 22 سنة وحافظين غادة عبد الرازق، وأنا اللي في قلبي على لساني، بس الحمد لله بقيت ماسكة لساني دلوقتي”.

كما تحدثت غادة عبد الرازق عن فترة غيابها عن الساحة الفنية، قائلةً: “شغلانتنا من زمان جداً لما تلاقي حد ناجح أوي ومش عايز نجاحه يكمل، هو بينجح بالعناصر اللي حواليه مش لوحده، أنا مع مخرج وكاتب وكاست وحدوتة أنجح، فكانوا بيطلّعوا عليا سمعة علشان يخوّفوا مني المنتجين والمخرجين، وبيعملوا نفس الحكاية مع الممثلين إني بتدخل، الأعمال اللي اشتغلتها أثبتت إن اللي بيقولوه مش حقيقة، لغاية ما مصر كلها عرفت إن ده مش حقيقة، لكنه خد وقت وتعّبني نفسياً”.

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

آخر الأخبار
برجك اليوم : التوقعات الفلكية ليوم الاحد 19 مايو 2024 استعدوا.. الحرارة ترتفع ابتداء من اليوم ونحن على موعد مع الغبار قطر تتخلى عن رجلها الأول! "دعسة ناقصة"... أبي رميا: لا مؤامرة أوروبية لِتوطين النّازحين في لبنان إقليم كردستان العراق يعلن اعتقال "الذراع الأيمن للبغدادي" محمد بن سلمان يستقبل ابن زايد.. أول زيارة بعد تقارير الخلاف الحدودي عضو كنيست يفجر مفاجأة.. نتنياهو يكذب وكتائب حماس لم تفكك مباحثات أمريكية إيرانية غير مباشرة لـ"تجنب التصعيد" في المنطقة الاحتلال يحرق منازل في جباليا ويقصف في رفح رئيس وزراء إسبانيا سيعلن الأربعاء موعد اعتراف بلاده بفلسطين اشتباك متواصل بين الاحتلال والمقاومة غالانت للجنود على الحدود الشمالية: "علينا الاستعداد وأخذ احتمالية الحرب بالحسبان" علاقات متوترة داخل "كابينيت الحرب" وترجيحات بتفككه قريبا الخارجية الروسية تصف قرار برلين بإغلاق قضية قائد القوات الجوية الألمانية بالنفاق هيئة بحرية بريطانية: إصابة سفينة بـ"جسم مجهول" في البحر الأحمر "سرايا القدس" تستهدف جنود اسرائيليين في مخيم جباليا "الدعم السريع": مستعدون لفتح ممرات آمنة لخروج المدنيين من مدينة الفاشر عواقب سياسة اللين الأميركية تجاه إسرائيل "لقاء عوكر الخماسي": إنتهى عهد "المواصفات" خريطة حلّ الخماسية رهن الحزب! بروكسل ـ 8: سوريا غير آمنة... والنازحون حيث هم هل تصدّقون: المستوطنون يقيمون أول مخيم للاجئي الشمال!