شبكة استجواب الاخبارية
تعمل شبكة استجواب الاخبارية من مقرها دولة لبنان وهي شبكة إخبارية تقدم محتوى مميزاً وتغطية شاملة لأخبار المنطقة والعالم من خلال شبكة متكاملة.

غادة عبد الرازق تصرح: تعرّضت للخيانة من أعز صديقاتي

كشفت الفنانة غادة عبد الرازق عن تفاصيل تعرضها للخيانة من أعز صديقاتها، مؤكدة أن عاطفتها هي التي تقودها، كما أنها لا تمتلك أصدقاء في الوقت الحالي.

وقالت خلال لقائها في برنامج “الراديو بيضحك” الذي تقدّمه الإعلامية فاطمة مصطفى عبر أثير راديو 9090: “أنا عاطفية جداً ودمعتي قريبة، وقوّتي إني لما أتهزم أقف تاني، ولكن قوّتي مش في إني مؤذية أو شريرة، أنا مش عارفة أبقى لئيمة”.

وأضافت: “عارفة يعني إيه يبقى عندي 53 سنة ومعنديش أصحاب؟ كان عندي صاحبتي خسرتها من 25 سنة وقاطعتها ست سنين علشان اتكلمت عليا، ومن سنة عملت نفس العملة تاني وسمعتها ومتسجّل ليها، ليه أنا عملت فيها إيه؟ ولا خربت بيتها ولا خدت جوزها، دي لو كانت طلبت عنيا كنت اديتهالها، قعدت أقول أستغفر الله العظيم ربنا مبيديش كل حاجة، خلاص أنتي مالكيش رزق ولا في أصدقاء ولا في حياة عاطفية، أنا خلاص أُنهكت”.

كما تحدّثت عبد الرازق عن كواليس مشهد البصق في مسلسل “حدث بالفعل”، قائلةً: “سلمى أبو ضيف مكنتش راضية تتف عليا في مسلسل “حدث بالفعل”، قولتلها إنتي بتّفي على الشخصية مش على غادة عبد الرازق، وإوعي تفتكري إني من النجوم اللي بيقولوا أنا مبتضربش، خلّيني أعلى معاكي علشان يبقى ليا رد فعل، وشدّيت شعرها وده مكنش مكتوب، وده التمثيل الحقيقي”.

وتابعت: “سلمى أبو ضيف ذكية جداً وبتحب التمثيل وبتعمل مجهود رهيب وبتسمعني كويس أوي، وأنا بصراحة مسبتهمش لأن أنا معنديش عوامل في المسلسل ده غير هي وابني، فكان لازم ميكونش في هفوة، ونعيد مرة واتنين وتلاتة وتقول أحسن من كده، والولاد كانوا بيقطعوا نفسهم في الدور، ولكن الكواليس كانت كلها ضحك”.

وأكدت غادة أنها تحرص حالياً على انتقاء إجاباتها على أسئلة مقدّمي البرامج التلفزيونية، موضحةً أنهم استغلّوا صراحتها بسبب رغبتهم في تصدّر الترند” إذ قالت: “أغلب البرامج استغلت صراحتي وأنا للأسف ماكنتش واخدة بالي، لأن هو في مصلحته يجيب غادة عبد الرازق ويطلع بيها ترند، وأنا متسرعة في الرد وصريحة جداً وأتأذيت من ده، ودلوقتي بقيت باخد بالي جداً لو روحت برنامج أي سؤال ميعجبنيش على الهواء بوقّفه عند حده وبقول ده عدم احترافية”.

وأضافت: “الفانز بتوعي دمهم شربات ومعايا بقالهم سنين، أنا عندي ناس من 22 سنة وحافظين غادة عبد الرازق، وأنا اللي في قلبي على لساني، بس الحمد لله بقيت ماسكة لساني دلوقتي”.

كما تحدثت غادة عبد الرازق عن فترة غيابها عن الساحة الفنية، قائلةً: “شغلانتنا من زمان جداً لما تلاقي حد ناجح أوي ومش عايز نجاحه يكمل، هو بينجح بالعناصر اللي حواليه مش لوحده، أنا مع مخرج وكاتب وكاست وحدوتة أنجح، فكانوا بيطلّعوا عليا سمعة علشان يخوّفوا مني المنتجين والمخرجين، وبيعملوا نفس الحكاية مع الممثلين إني بتدخل، الأعمال اللي اشتغلتها أثبتت إن اللي بيقولوه مش حقيقة، لغاية ما مصر كلها عرفت إن ده مش حقيقة، لكنه خد وقت وتعّبني نفسياً”.

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

آخر الأخبار
جعجع: لبنان يعيش معاناة سكان الجنوب كله من جراء قرار اتخذه "حزب الله" منفردًا سقطت من حفرة داخل لنقل طلاب المدارس في طرابلس وتوفيت استقالة مسؤولة كبيرة بوزارة الخارجية الأميركية بسبب الحرب في غزة السعودية.. ضبط ملايين الأقراص المخدرة مخفية في شحنة قوالب خرسانية الإمارات.. أول دولة عربية توقع اتفاقية تجارة حرة مع كوريا الجنوبية خبراء إسرائيليون يحذرون: موقف الحكومة تجاه الحريديم يعرض وجود الدولة للخطر تحليل يكشف: "محرقة الخيام" نُفِّذت بذخائر أمريكية "إسرائيل قاتلة الأطفال" .. تخوف إسرائيلي من الانضمام لـ "قائمة العار معهد أبحاث إسرائيلي: حزب الله يستخدم مسيّرات متطورة تصل معسكراتنا قائد فيلق "القدس" الإيراني: إسرائيل اليوم في أضعف مراحلها وآيلة إلى الزوال البيت الأبيض: الولايات المتحدة لا تعترف بـ"طالبان" حكومة رسمية لأفغانستان الهلال الأحمر الفلسطيني يعلن ارتفاع عدد ضحايا أطقمه إلى 30 قتيلا مشهدٌ يفطر القلوب… والدة الجندي المصري "إنت حبيب الله" سلاح الحزب "السري" وصيّاد المسيرات الإسرائيلية... صاروخ بمواصفات "ثقيلة" فاجأ تل أبيب! روبرت دي نيرو يشتم أنصار ترامب بِغضب "الوطني الحر" يُوضح علاقة باسيل بِالطحين الفاسد! بعد مرور 4 سنوات... جنرال أميركي يكشف تفاصيل اغتيال "قاسم سليماني"! ضبط منتجات تبغية "مهرّبة ومزوّرة" في عدة مناطق بري... ليس حكماً اسرائيل تستهدف موقع الجيش اللبناني في علما الشعب! قصفٌ مدفعي على وادي حسن عند أطراف الجبين وشيحين شرف الدين "يكشف" عن المعرقل الوحيد لِملف النزوح السوري!